דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים בוורדפרס 

מאת    [ 05/08/2011 ]

מילים במאמר: 733   [ נצפה 2880 פעמים ]

בניית אתרים בוורדפרס

 

בעת בניית אתרים וודאי לא פעם נתקלתם, באם אתם משתייכים לקבוצת מפתחי אתרים, בניסיון לבחור באיזו תבנית וורדפרס לבחור לשימוש בעת בניית האתר שלך או בבלוג שלך.

אתה יודע שזה יכול להיות תהליך לא פשוט בכלל. היתרונות הגדולים  בשימוש בתבניות וורדפרס הם הימצאות אלפי תבניות וורדפרס חינמיות באיכות זמינות, יחד עם תבניות וורדפרס פרמיום + ערכות עיצוב וורדפרס מותאמות אישית. יחד עם זאת מגוון זה יכול להיות לעיתים גם החיסרון.

קודם כל, צריך להחליט אם רוצים תבנית וורדפרס חינם, תבנית וורדפרס פרמיום (אחת כזאת שתשלם עבורה אבל יתכן ותהיה בשימוש על ידיך בכמה עבודות ואתרים נוספים בהמשך), או תבנית וורדפרס מותאמת אישית (ערכת עיצוב שתוכננה במיוחד בשבילך). אם יש לך קצת ניסיון בעיצוב אתה יכול גם לעשות כמה שינויים בערכת עיצוב בחינם כדי ליצור מראה ייחודי יותר עבור בניית האתרים שלך.

כאשר בוחרים תבניות וורדפרס לשם בניית אתרים, הנה כמה דברים שכדאי לשקול:

1. האם אתה מתכנן לקיים הכנסה מהאתר? אם כן, ייתכן ותרצה ללכת על תבנית וורדפרס מסוג הפרימיום או תבנית לוורדפרס מותאמת אישית, כדי שתוכל ליצור עיצוב מקצועי ככל הניתן.

אם לא, לבניית האתרים שלך תבחר אולי בתבנית וורדפרס חינמית יכולה להספיק. תמיד תהיה לך אפשרות לשדרג מאוחר יותר.

2. תמיד חשוב לקחת בחשבון את מראה האתר כגורם ההצלחה שלך. עבור בניית אתר למראה מקורי הוא כנראה לא כל כך חשוב, תבניות וורדפרס בחינם תהיינה הפתרון האולטימטיבי ככל הנראה. עבור עסקים המנסים לשדר תדמית מקצועית, יהיה נכון יותר בבניית האתרים להשתמש בתבניות מקצועיות ומותאמות יותר בעלות עלות כספית.

3. בבניית אתרים יש לקחת בחשבון כמובן, כמה אתרים אחרים משתמשים באותה תבנית וורדפרס? כמה מן תבניות וורדפרס החינמיות משמשות אלפי בוני אתרים נוספים? ברור שזה מקשה יותר להתבלט, וברור שכך אף קשה יותר ליצור ייחודיות, אך לעיתים יש לזה גם יתרונות. כמה מערכות עיצובים הפופולאריות ביותר נתמכות היטב, ואם ישנה בעיה זה יכול להיות קל יותר למצוא עזרה. כי, ככל שהדבר שבו אתה משתמש נפוץ יותר כל, ככל הנראה, יהיו לו פורומי תמיכה רבים יותר, דעות רבות יותר, עדכונים נוספים ושיתוף ידע רב יותר.

4. האם התבנית ידידותית למנועי החיפוש? עם תבניות וורדפרס בחינם המגוון רחב יותר. אם אתה לא מכיר HTML ו-CSS זה עשוי להיות קשה לך להעריך את יכולות הקידום האורגני של ערכת העיצוב. במקרה זה, ההחלטה הבטוחה היא לבחור תבניות וורדפרס מתוך האוסף של Courtney Tuttle’s collection of SEO-ready - ערכת עיצובים מוכנים לקידום אורגני.

 

נקודות חשובות לקחת בחשבון בעת בניית אתרים על בסיס וורדפרס

 

כאשר מעוניינים לבצע בניית אתרים על בסיס וורדפרס, יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

1. האם תבנית הוורדפרס תתאים לתוכנית מכירתית שאמורה לקיים הכנסה לאתר? אם יש לך כזו, יש לקחת בחשבון שאתה צריך לבחור ערכת העיצוב מתאימה בתהליך בניית אתרים. אם אתה מתכוון להציב מודעות AdSense, קישור מודעות טקסט, או מודעות באנר על הבלוג שלך, התבנית צריכה לספק מקום טוב עבורם. לנסות לדחוף את הפרסום בתבנית עיצוב אשר לא נועדה לכך תיצור מראה מבולגן מאוד, אשר לבטח יסיט ויעצבן את הגולשים.

2. האם קיימת תמיכה זמינה? כמה תבניות וורדפרס Premium יכללו תמיכה מהמעצב, דבר אשר יכול להיות יתרון גדול. חלק ממעצבי תבנית וורדפרס חינמי יספק תמיכה מוגבלת ואחרים לא יספקו תמיכה כלל. אם אתה חושב שאולי אתה צריך תמיכה אי שם בהמשך הדרך, קח את זה בחשבון. אם אתה מכיר את מבנה ערכת העיצובים ואתה מרגישה נוח לפתור את הבעיות שלך בעצמיך, אין לך מה לדאוג לתמיכה.

3. אם יש לך לוגו, האם הוא מתאים לתבנית העיצוב? אתה תראה הרבה תבניות וורדפרס בחינם שיש לוגו נוסף בכותרת, לא ממש נראה טוב. אם בכוונתך להשתמש בלוגו ספציפי או בתמונת הכותרת, עליך לבחור ערכת עיצוב בהתאם, או ליצור לוגו חדש ולהתאימו בתבנית שבחרת.

4. האם קיימים קישורים מוסתרים? אתה עלול להיות מופתע כמה תבניות וורדפרס רבות כוללות צורה כלשהי של קישור מוסתר. בחירת ערכת העיצוב ממקור מהימן בדרך כלל עוזר לכם למנוע את הבעיה של קישורים מוסתרים. יחד עם זאת בעת בניית אתרים, אם אתה מספיק מנוסה ומכיר וורדפרס, תוכל למצוא את הקישורים הללו ולהעלימם.

5. האם הקוד של הערכה מאומת? ל 99% של בלוגרים כנראה לא אכפתאם הקוד תיקני , אבל מה לעשות שקוד תיקני ייתן לך את הסיכוי הטוב ביותר לתת למבקרים שלך חווית ביקור נעימה ומראה נהדר וגםתאימות מלאה לרובוט של מנועי החיפוש (בעיקר לגוגל).

6. האם תוכל להרחיב פעילויות בהמשך באותה תבנית וורדפרס? כמו בבניית אתר האינטרנט שלך, כאשר האתר יצמח, ייתכן שתרצה תכונות חדשות, תוספים נוספים ועוד. יש תבניות וורדפרס שלא יציע גמישות רבה או מקום לצמיחה. הקפד כי הערכת עיצוב שלך לא עומד להגביל אותך.

בהצלחה!

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב